Tröttmåndag, igen

2012-05-14 / 07:11:59

Hej mina vänner!

Måndag igen och jag är så jäkla trött, idag igen.
Men det beror på att jag var så sjukt uppspelt igår när vi skulle sova. Så fast jag var astrött kunde jag inte somna.
När jag väl lyckats somna och sov som en stock blåste fönstret upp. Som i sin tur rev ner blomkrukan i golvet. Jag blev livrädd och det tog sen ytligare en bra stund innan jag kunde somna igen.
Så därför jag är trött idag. Hoppas verkligen på att jag lyckas klara mig igenom den här dagen.

Kanske ni undrar varför jag var så uppspelt igår?
För nu har vi bokat boende i Barcelona, på hotell. Och köpt massa grejer vi behöver med oss och ja. Det blev väldigt påtagligt att vi snart åker vilket gjorde att jag fick sjuk resfeber. Tänk då sista dagarna innan vi åker. Herregud, stackars Victor som kommer behöva leva med mig då!

Nä ska göra mig i ordning nu och bege mig mot jobbet snart..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback