Skadad?

2012-11-06 / 16:07:23

Haha alltså hur skadad är jag. Första jag gör när jag vaknar är att ringa Victor, inte så konstigt. Men efter de uppdaterar jag här och på Instagram. Stabilt? haha vilket skämt. Och Mycket riktigt kommer jag knappt ihåg att jag uppdaterade här när jag låg på uppvaket. Men men är man storbloggare så är man. Eller?

Nu är jag i alla fall hemma, ligger i soffan och vilar. Smärtstillande börjar släppa, vilket inte är någon höjdare. Men annars har allt gått bra.
Hejrå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du opererats för?

Svar: Knäoperation. En atroskopi där de skrapat bort rester från korsbandet och lagat menisken.
Sandra Sannemo

2012-11-06 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback