uttråkad

2012-11-07 / 11:49:31
Hej på er!
 
Här ligger jag i soffan och kollar på tv. Finns inte så mycket mer att göra. Är redan less. Men ikväll tänkte jag banne mig pallra mig till Brunflo på hockey med Karin och våra män i alla fall.
Igår när jag kom hem hade jag inte så ont och inte heller under natten. Men i morse klev jag upp vid 8 för att ringa Medicin Direkt och höra när jag kunde ta bort bandage och sånt. Hann inte mer än lägga på, ta av mig bandaget och kolla på knät. Såg en konstig knöl på knät och klämde lite på knät. Vilket jag, känsligare än många, inte borde gjort. Började må tokilla så skulle gå till soffan och lägga mig. Det här var precis när Victor skulle åka på jobbet så jag stannade till i hallen och skulle säga hej då till honom först. Under den här tiden kände jag att jag mådde mer och mer illa och de snurrade i skallen. Sedan svartna de, jag svimmade i Victors armar. Vaknade på golvet, halvt sittandes på knät. Hade lyckats böjt benet och såren på benet började blöda igen. Victor hjälpte mig till soffan och här ligger jag än. Vågar knappt gå någonstans då jag är rädd att jag ska svimma igen. Lyckades i alla fall ta mig till köket och göra mig lite frukost. Men nu har jag jätteont i knät även fast jag proppat i mig massor med smärtstillande. Illa illa. Men det är nog ingen fara. Måste nog bara få fram ett par kryckor att stödja mig på om jag ska kunna ta mig till Brulle ikväll. Nä nog om detta..
 
Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och kolla på alla roliga program?
Ha en bra dag!
 
 
finns inte ord nog för att förklara hur glad jag är att jag har dig i mitt liv
finns inte ord nog för att förklara hur underbar du är
finns inte ord nog för att förklara hur mycket du gör för mig
du har gjort mig till en bättre människa och tillsammans med dig klarar jag allt
Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback