Morgonmänniska, jag?

2012-10-08 / 09:55:31

God förmiddag!

Måndag och jag är på jobbet. Rutinmänniskan i mig tar rast vid tio, te och satsumas. Känner att jag mår verkligen bra utav rutiner. Sen att jag blivit en enorm morgonmänniska vet jag inte om jag gillar. Brukar kliva upp klockan sex när Victor börjar jobba sju. I morse började han nio så behövde inte kliva upp förr än klockan halv sju. Men klockan sex slog jag upp ögonen och var klarvaken. Tvinga mig kvar i sängen tills klockan ringde i alla fall..

Vädret är riktigt tråkigt idag, igen. Jobbar till klockan tolv sedan har jag lite tråkiga men nödvändiga saker att förgylla min eftermiddag med. Så nu vet ni de.

Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback