Pratglada tanter och grinade bebisar

2012-10-11 / 09:41:12

Hej på er!

Nyss vaknat till på tåget, ätit lite och nu är jag inne på sista timmans resa för idag. 10.40 anländer jag till storstaden. Då ska jag försöka leta reda på rätt tunnelbana för att ta mig ut på skolan på söder.
När man åker tåg kl 05.40 på morgonen kanske man förstår att folk vill sova? Tydligen inte tanterna runt om mig. En tant som pratar högt och hela tiden hon driver mig till vansinne. Om hon väl är tyst då är det en bebis som grinar. Ja kollektivtrafik verkar inte vara något för mig såhär tidigt på morgonen. Men nu är jag snart framme. Gruvar mig dock för en skoldag som slutar 18. Lång dag!

Nu vet ni hur läget är, återkommer
Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback