Två timmar kvar

2012-10-04 / 10:03:25

Hej!

Nu har jag tagit mig igenom två utav fyra timmar på denna arbetsdag. Som vanligt vid tio har jag rast och jag äter satsumas. Ja jag är lite av en rutinmänniska har jag märkt.
Mår inget vidare idag så hoppas på att de två kvarvarande timmarna går snabbt. Då ska jag hem, få i mig någon god lunch sedan tänkte jag faktiskt slappa i soffan en liten liten stund. Efter de som sagt ta tag i de sista med skolarbetet. Sedan får vi se om jag känner mig piggare så jag kan träna. Annars blir det bara att invänta Victor. Kanske bygga lite pärlplattor medan jag väntar. Ja vi får se. Helst vill jag såklart bli piggare så jag kan träna och även så jag slipper ligga i soffan hela kvällen.
Herregud vilket roligt inlägg detta blev. Förlåt! Men erat eget fel, får som inga förslag vad jag kan skriva..

Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback