Back on track

2012-09-10 / 07:57:22

God morgon!

Måndagsmorgon och jag är tillbaka på jobbet. Innan jag åkte hit kändes de som det var en evighet sedan jag var här. Vilket i själva verket var en vecka sen. Nu när jag väl är här känns det som jag var här senast igår.
I alla fall tycker jag inte om hösten. Gillar inte kylan på morgonen så man måste pälsa på sig som det vore vinter. Då får det mycket hellre bli vinter istället.
Till det tredje. Mina ben är fortfarande inte bättre så jag måste försöka komma på något annat sätt att motionera på. Därför ska jag bege mig mot golds idag och skriva in mig igen. Enda rätta antar jag. Lär ju ändå inte ta mig ut runt berget så mycket mer när det är såhär kallt så. Ja nu vet ni de också.
Otroligt intressant inlägg!
Nu blir det jobb fem timmar, in på stan fixa lite, hem laga middag och sedan plugg resten av kvällen!

Ha en bra dag allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback