Blandat inlägg

2012-09-18 / 16:46:38


Hej på er!

Något stämmer inte med min kropp idag. Mådde toppen på morgonen, tgg mig till och med iväg och träna vid halv sju i morse. Men efter de har den inte mått något vidare. Satt hemma och plugga, hade ingen ro i kroppen så tog en cykeltur upp till Maxi för att rensa tankarna lite. När jag kom hem mådde jag inte ett dugg bättre, snarare sämre. Illamående och helt slut i kroppen. Sov i soffan i två timmar och här sitter jag nu. Nyss druckit en kopp te men mår fortfarande inget bra. Aja, jag skyller på att det är höst. Sjukt trist dock, då jag hade en dejt inbokad med Emilinda idag. Men spikat en på torsdag istället!

Nyss bokat tågresor till de träffar jag har i Stockholm nu fram tills jul. Även betalat mina skolböcker, usch pengarna bara rinner från kontot. Nu vet jag hur det känns att vara en fattig student. Men om lite mer än ett år lär jag tycka att det var värt de. När jag är klar med studierna!

Nä nu ska jag fortsätta plugga hörrni.

Här kommer några fler bilder från resan, Längtar inte alls tillbaka. Eller?

 

Tursitade runt med buss i Barcelona

Vårat hotellrum i Venedig, såg mer ut som ett gästrum/vardagsrum hos en gammelmormor eller nått. Men det var mysigt!



Standard frukost på resan. Nyttigt? Gott i alla fall!

 

 

På en pir i Medelhavet, på Kreta.

"Efterrätt" på en restaurang i Heraklion. Tror de heter Raki.

Victor vart förtjust i en söt liten bil i Aten.

Mysig kväll på båten från Aten till Venedig.

 

Vill ni att jag lägger upp fler bilder? Har ett par stycken om jag säger så..


Kommentarer
Postat av: emelie

Åt du riktigt med frukost innan och något efter träningen? Ibland när jag slarvat med maten kan jag må pyton efter träning, blir trött och illamående :)

2012-09-18 @ 21:46:40
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback