Fem timmar sedan helg

2012-09-27 / 07:53:32

God morgon på er!

Här sitter jag på jobbet, tröttare än trött. Jobbar bara fem timmar idag men undrar hur tusan jag ska klara av dem. Får tänka på att efter dessa fem timmar har jag helg. En helg jag ska spendera i Sundsvall med prinsen och fina vänner. Kommer bli en myshelg på hotell, middag på restaurang och en sväng på Ikea/birsta såklart. Ska även se öiks match mot Sundsvall imorgon kväll. Hoppas på bra underhållning!

Matchen igår slutade till slut bra. Såg inte helt säkert ut i början av matchen alltså. Men de lyckades hämta upp de och vinna som tur va.

Nu ska jag hämta en kopp te sedan göra mig redo för att glada tanter och farbröder som ringer in.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback