gräsänka och middagsgäst

2012-09-23 / 13:22:11

Hej på er!

Här sitter jag, själv i soffan då Victor åkt iväg till Sollefteå på match. Har precis sett världens i särklass bästa film. Att jag sedan gråtit mig igenom hela filmen är en annan femma. Men inte pga att jag är själv eller så utan för att det var den finaste men samtidigt mest hjärtskärande film jag sett. En verklighetsbaserad film som heter älska mig igen. Har ni inte sett den måste ni göra de. Jag sa de till Victor redan igår innan jag ens sett filmen att det skulle bli min favoritfilm och nog blev det de alltid. Ni måste se den!

 

Nu ska jag ta mig något snabbt att äta, sedan byta om och åka iväg en sväng. Träna lite, handla och sedan åka hem och städa. I eftermiddag får jag middagsgäst, mysigt!

 

Ha en bra söndag allihopa

Puss på er

 

"ta vara på varje dag som det vore den sista, ni vet aldrig vad som kommer ske under morgondagen"

 

 
Men en sak vet jag säkert, jag kommer Alltid älska dig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback