Pluggmåndag, ett måste

2012-09-24 / 10:16:24

God förmiddag!

Helt otroligt vilken morgonmänniska jag blivit. Var typ pigg i morse efter att Victor åkte vid halv sju. Men envisades med att ligga kvar, annars skulle dagen bli så sinnessjukt lång. Somnade tillslut om men kl 08.40 kunde jag inte sova något mer. Så bara att kliva upp.
Har precis ätit frukost tänkte hoppa in i duschen nu. Sen är det plugg som gäller. Inga bortförklaringar över huvudtaget idag utan hela dagen måste jag sitta vid datorn. Fram tills Victor kommer hem från jobbet vid halv fem, äntligen ska jag få äta middag med honom på en vardag. Det är lyx!

Sedan ikväll har jag dejt med fröken Bergqvist. Så för att inte missa den är det bara att plugga på.
En förfrågan bara, om någon är redovisningsekonom eller liknande får ni gärna komma förbi och hjälpa mig. Tack på förhand!

Ha en bra måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback