Hemska hemska natt

2013-04-04 / 12:08:14

Hej på er!

Är hemma från praktiken idag igen, tredje dagen nu. Och jag börjar bli riktigt less. Jag har praktik i sju veckor och missar nästan en hel vecka, kul?
Får se hur de blir imorgon. Ska ta Prover idag på NNv så får vi se vad dom säger..
Fy vad jag va trött i morse då jag knappt fick någon sömn i natt. I tisdags kväll la jag mig med utslag i ansiktet. Igår morse vaknade jag med ett uppsvällda ögon som kliade och det rann ur. Och resten av ansiktet kändes som jag blivit mörbultad. Men det gick över fram tills igår kväll/inatt. Fick utslag över hela kroppen. Ansiktet, hårbotten, hela överkroppen, insida lår och ja ungefär hela kroppen. Kunde inte sova då jag näst intill kliade ihjäl mig själv. Provade att ta en dusch men det blev bara värre. Och Nojjig som jag är blev jag livrädd. Men vaknade nu på förmiddagen med betydligt mindre utslag. Så det var nog inget farligt. Men ska kolla upp de för säkerhetsskull i alla fall..
Ja som sagt, jag tycker otroligt synd om mig själv när jag är sjuk. Men utslagen och klådan jag hade i natt vill jag aldrig aldrig vara med om igen. Fy!

Får hoppas på att allt är bra och jag får gå tillbaka på praktiken imorgon igen..

Hoppas allt är bra med er kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback