Little miss happy

2013-04-18 / 19:18:30

God kväll!

Länge sen ni fick höra nått härifrån men ändå så verkar ni troget gå in här varje dag. Får försöka bättra mig med inläggen..

Idag mår jag riktigt bra. Känns som allt går min väg nu för tiden och jag är så glad och lycklig. Jag har, som alla redan vet, världens bästa pojke. Som jag dock saknar hela tiden när jag är här i Strömsund. Men det går bra ändå, då jag spenderar Mina dagar för tillfället på världens bästa tänkbara praktikplats. Helt otroligt vad bra jag trivs. Till veckan ska jag vara några dagar på kontoret i stan igen. Sen är min praktik över, men inte min tid på Ekorrit. Lyckligt lottade jag ska få jobb där i sommar!

Japp jag är jättelycklig och ville mest bara berätta de. Men de får man!

Var iaf på Ikea förra helgen, vart lite smått och gott. Bla en hatt. Har blivit lite nytt inköpt på senaste tiden, så ska försöka få till lite bilder så ni kan få se någon dag. Lär dock inte bli än på ett tag då allt är hemma i stan och jag är här i Strömsund. Men nån gång framöver när det blivit än mer vår ute så jag kan ta fina bilder..

Nä nu är de hockey, hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback