Måndag och min första dag som anställd

2013-04-29 / 07:15:48

God morgon!

Måndag morgon och idag är min första dag som anställd, spännande!

Är dock sjukt trött idag och magen är som bara den kan vara. Inte Bra alltså..
Men de blir nog bättre.
Helgen har gått så tusans fort. I fredags kväll blev de grilldebuten. Fick sällskap av Peo och Leo. Mycket gott och trevligt.
Lördag blev en lugn dag. Först en välförtjänt sovmorgon sedan en sväng på stan, lite hejdå fika och sedan avresa mot Strömsund. Blev fonduemiddag med mamma och pappa och en hyfsat tidig kväll. Detta då vi skulle upp tidigt igår, söndag, för att bege oss till Lesjön och rensa. Så gårdagen bestod av en hel massa arbete som tröttat ut mig ordentligt tydligen. Vi rensade kvist, träd och eldade massor. Så nu är det bara vänta och se hur de blir när de växt till sig lite där.
Ja ungefär så har min helg sett ut. Och imorgon är det sista april. Vilket betyder att man är ledig på onsdag. Skönt!

Hade inte så mycket mer att tillägga. Ha en Bra dag!

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback