Världens bästa pappa

2013-04-05 / 15:35:23

Hej hej!

Denna veckan fortsätta lika fint som den börja. Hade bestämt mig för att gå på praktiken idag, men icke. Efter att ha varit upp på toan och spytt så blev jag hemma idag igen. Men min underbara bästa pappa tog ledigt från jobbet efter lunch för att kunna skjutsa mig hem till stan. Kanske för han var rädd att bli smittad eller i hopp om att jag skulle krya på mig snabbare här hemma hos prinsen. Hur som var det otroligt snällt av min pappa, annars hade jag nog blivit kvar i ström i helgen..

Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och dricker blåbärssoppa på Alpvägen. Japp, så är läget idag. Håll tummarna att några pussar och Östersundsluften ska få mig frisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback