Åska och regn idag

2013-08-13 / 18:14:06

Hejsan!

Just nu ligger jag i soffan och tar de lugnt. Har precis bakat bröd medan regnet öst ner och åskan dundrat. Det vart hur gott som helst. Tror aldrig jag bakat så gott nån gång. Blir smarrigt kvällsfika de ikväll!

Annars idag har vi fixat lite här hemma och slösat lite pengar på stan. Lite småkrafs till lägenheten och några reafynd till höstgarderoben. Ja så har vår dag sett ut. När Victor är hemma igen ska va äta middag och sedan blir det nog bara mys framför tvn.
Imorgon får vi finfrämmande till stan, ska bli roligt. Victors "små" kusiner kommer och ska gå på djurparken. Bara hålla tummarna att vädret blir bättre än idag. Ja de var nog de jag hade idag.

Eller förresten, jag funderat på att filma lite i lägenheten och visa för er hur det ser ut här. Om någon är intresserad av att se? Det var min första fråga till er. Den andra är, hur gör jag för att lägga till en film i ett blogginlägg?

Over and out
Hörs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi vill se!:))

2013-08-14 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback