Nöjd tjej

2013-02-11 / 16:37:50

Hej hej

Då har vi måndag igen. Är hel igen nu när min man kommit hem.. Dock utan poäng, men jag är bara glad att han är hemma.
Idag är det tvättdag här hemma. Alltid lika roligt!
Men mitt upp i allt kom posten och med den en avi att mitt paket kommit. Så skyndade mig till Statoil för att hämta ut paketet och jag är supernöjd. Älskar kavajen till tusen. Lär missbruka den till Allt i sommar!
Ska försöka fixa nå snygga bilder på hur dom ser ut någon dag..
Vi var ju som sagt till Sundsvall igår, jag emilinda och Amanda också. Följde med ett bar byxor, bikini och lite smått och gott hem. Även en trasmatta till hallen. Love it!

Ja var väl ungefär de jag ville berätta. Ska springa ner och slänga i en till maskin sen göra mig i ordning för prommis med Karin.
Ha en bra kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback