På tåget

2013-02-14 / 06:01:58

God morgon på er!

Inte hälsosamt att vara vaken nu och dessutom varit de i över en timma redan. Sen att jag inte sovit mer än 3-4 timmar i natt gör saken ännu bättre. Usch vad jag inte är en morgonmänniska. Känns dock helt okej nu men lär slå till ordentligt senare i eftermiddag/kväll. Aja bara två intensiv dagar nere i söder innan jag åker hem igen. Brukar alltid gå så himla snabbt så jag är inte ens orolig..

Ja så jag sitter alltså på tåget nu. Som ni vet att jag älskar?
Hoppas verkligen inte de kommer nån knäpp tant denna gången bara. Håll tummarna för mig att jag överlever.

Jag uppdaterar senare hur resan går.
Ha en bra alla hjärtans dag mina vänner

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback