Måndag igen

2013-01-21 / 14:41:45

Måndagen är här.
Jag var dötrött i morse. Märkte knappt när Victor klev upp dock vaknade jag till en aning när han sa Hej då innan han åkte på jobbet. Men var inte mycket mer än så.
Strax innan tio klev jag upp, åt lite frukost och sedan dess har jag pluggat. Så sjukt frustrerande när jag förstod allt förta veckan när jag var på skolan. Men nu när jag är hemma är hjärnan totalt nollställd. Vissa saker verkar ha fastnat, de lyckas jag klara. Men inte allt och det gör mig så frustrerad. Vi har börjat med bokslut och förarbetet till de. Ja de är klurigt minsann!

Snart kommer Victor hem hoppas jag. Då ska vi ta en sväng på stan, så jag får rensa hjärnan lite. Sedan blir det nog bara en lugn skön och träningsledig kväll för oss.

Hej rå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback