Onsdag igen

2013-01-16 / 15:06:24

Hej på er!

Onsdag idag och jag är hemma från Stockholm. Dock 1 1/2 timma sen var tåget och jag var skitsur. Men nu är jag i alla fall hemma.
Inser varje gång jag är där nere hur kul jag tycker det är. Gruvar mig lite varje gång men sen när jag väl är där stortrivs jag. Skolan går Bra Osså får jag ju träffa Emma. Bra helt enkelt!
När jag kom hem blev jag lyckligt överraskad med en ny klädhängare och skohylla i Sovrummet som min man byggt till mig. Ska dock målas vit men den är perfekt.
Hann även kära ner mig i en väska när jag var i Stockholm. Kunde verkligen inte släppa den. Men även den lyckades jag få med mig hem. Har man världens bästa föräldrar så har man. En liten tidig födelsedagspresent. Dom är bäst!

Nu in i duschen sen möta upp Karin.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback