En vecka på västkusten

2013-06-13 / 10:43:28

Hej på er!

Då var vi hemma igen efter en vecka på västkusten. Det har varit strålande väder och supermysigt. Vi har hittat på saker mest varje dag. Men höjdpunkten var vår tripp till Göteborg för att se Håkan. Han gör mig verkligen Aldrig besviken. Så jäkla bra var han!
Det var vi och 23000 andra inne på området. Sedan några tusen som satt utanför i parken och lyssnade. Vädret var Helt fantastiskt. Solen lyste och himlen var knallblå. Ja helt perfekt med andra ord!
Osså vart det ju en natt på hotell i samband med den trippen också, vilket jag älskar. Stora mysiga sängar och alltid lika god frukostbuffe. Mums!

Sedan har det varit en hel del funderingar kring det ena och det andra. Jag borde verkligen plugga idag men hjärnan går på högvarv. Någon slags skräckblandad förtjusning. Som jag sagt tidigare, jag gråter med ett stort leende på läpparna. Kan Inte koncentrera mig på någonting vettigt och jag vet inte Egentligen vad som snurrar i skallen. Men det lär väl visa sig snart, hoppas jag!

Nog om de. Eftersom jag unnade mig en sovmorgon idag har jag inte fått i mig någon frukost ännu. Bara hoppas vi ens har något ätbart här hemma. Det som är det jobbigaste med att komma hem så sent på kvällen och inga affärer är öppna. Men men det löser sig nog.

Hej rå!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Välkommen hem! :))

2013-06-13 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback