Midsommarhelg

2013-06-24 / 15:48:56

Hej på er!

Hur är det med mina läsare idag? Första dagen efter midsommarhelgen?
Jag mår bra, är ledig från jobbet idag och passar på att plugga istället. Det går framåt vilket känns otroligt bra!

Hur min midsommarhelg varit?
Den har varit riktigt Bra och mysig. Började fredagen med avresa mot Hoting. Blev lite tennis för grabbarna och kvalitettid för mig och Emilinda. På eftermiddagen grillade vi och efter middagen kom massa Goa tjejer och levde loppan med oss. Kvällen avslutades givetvis i Brattbäcken med dans och mygg. En tokbra midsommar med underbara vänner!
Resten av helgen spenderade vi i Lesjön med mamma, pappa och mormor. Tyvärr regnade de för mycket på lördagen för att kunna måla vår stuga. Men vi hade mysigt inne istället med Spel, god mat och mys.

Idag börjar det hända grejer människor, spännande grejer kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback