Rabarberpaj till kvällsfika

2013-06-01 / 22:43:01

God kväll!

Klockan är 22.35 en lördag kväll och jag ligger ensam i soffan på Alpvägen. Min man är på havet och lever loppan medan jag kollar film och äter rabarberpaj till kvällsfika. En helt okej lördag ändå.
Har haft sällskap av Sofia tidigare, en tjejkväll på tu man hand..

Om en vecka den här tiden lär jag vara lyrisk. Mer än lyrisk. Lär sväva på moln och gråta av lycka. Känns helt sjukt att det bara är en vecka kvar. Kändes som jag nyss fick biljetten av Victor i julklapp. Japp, jag pratar självklart om Håkan Hellström i Götet. Så underbart!
Vi åker ner redan på onsdag till Halmstad och blir där några dagar innan vi åker till Göteborg på lördag. Sover på hotell, kollar Håkan H och myser massor. Sedan blir det ytterligare några härliga dagar i Halmstad innan vi åker tillbaka till stan igen. Gud så härligt det ska bli med semester. Inte för jag direkt är slutkörd pga jobb eller så. Utan det ska bli så mysigt att få vara med Victor flera dagar i rad och dessutom så gott som dygnet runt. Mysigare. Kan inte sluta längta ihjäl mig!

Ja de va väl ungefär de jag hade på hjärtat. Så nu vet ni.
Hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback