Vit och dressad

2013-06-01 / 23:25:35

Okej jag börjar med att göra som alla storbloggare runt om i Sverige. Ber om ursäkt för dåliga iPhonepics..
Vill bara fråga er om råd när det gäller en sak. En outfit närmare bestämt.
Dom som känner mig vet att jag gillar kontorslooken, lite sådär stiligt och damigt. Önskar att jag vågade klä mig så, men än så länge sträcker jag mig till svart eller färgad kavaj, svarta eller mönstrade byxor och Converse.
Men har fastnat något så otroligt för den vita dressade looken. Det är nu jag vill höra eran åsikt. Tänker givetvis inte gå klädd såhär till vardags med högklackat och så, men kanske vid något finare tillfälle. Hiss eller diss på den?
Har ett hyfsat antal läsare och hoppas att åtminstone några av er kan vara så vänlig och hjälpa mig att vara smakråd. Så vad tycker ni? Hit me!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyggt ju!! Sådär kan du ha på jobbet också :))

2013-06-02 @ 12:21:37
Postat av: Mathilda

Snyggt! Vart har du köpt dina skor?

2013-06-03 @ 00:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback