Söndag och snart ny vecka igen

2013-03-17 / 11:05:59

Hej!

Söndagmorgon och snart är helgen över. En lugn helg har det minsann varit. Dock riktigt ensamt faktiskt. Jobbigare än jag trodde att åka hem till lägenheten som är tom..
Men innan den här helgen är slut ska jag ta vara på min söndag. Först en promenad i finvädret med Emilinda. Efter de må jag rensa garderoben lite och packa ner kläder jag ska ha med mig till Ström..
Sedan får jag se vad jag tar mig för att göra. Vid sjutiden bär det av mot Ström igen. Sedan är det bara att ladda om för ännu en arbetsvecka!

Får fortsätta sakna Victor i flera dagar till. Försöker intala mig själv att det kommer gå bra och att det kommer bli desto mysigare när vi ses igen..

Ha en bra söndag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback