Gråfredag

2013-05-10 / 08:56:53

God morgon på er!

Fredag idag, jag är ledig och vaknar 08.23 självmant? Jaja bara att kliva upp och göra något vettigt av denna dagen. Hinner inte mer än kolla ut igenom fönstret så blev jag less. Grått, trist och duggregn. Gud så uppmuntrande.
Sen att min hjärna drömmer helt idiotiska drömmar som får mig att tänka helt idiotiskt är inte heller särskilt uppmuntrande. Ja ni hör, jag är inte särskilt munter för tillfället. Men jag hoppas det ändras? För ikväll åker vi mot Tierp ju, vad kan gå fel?

Till något helt annat så hade vi en supermysig dag/kväll igår..
Tog först en sovmorgon och slapp förmiddag. Sedan mitt på dagen åkte vi bort till kusinvitamin för att hälsa på en sväng. En sväng vart visst middag, biomys som smågrabbarna fixat i ordning och hockeyVM som dock inte gick så bra. Ja vi kom hem efter elva någon gång. Hur mysigt?
Ibland behöver man verkligen såna dagar, fylla på energiförrådet lite och inte tänka på nånting annat..

Nu ska jag ställa mig i duschen sen äta någon frukost och hoppas att den dumma drömmen försvinner ur mitt huvud.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback