Regn och vatten

2013-05-23 / 09:01:43

God förmiddag

Idag är jag på jobbet, regnet öser ner utanför fönstret och jag vill att klockan ska slå fem så jag får sluta. Efter jag slutat åker jag, mamma och mormor till Umeå för en mysig tjejhelg. Mys!

Men innan dess har jag de jag gör här på jobbet. Har dock nyss insett att jag är hypokondriker. En kollega till mig skulle hjälpa mig med datorn och i samma veva sa hon att hon legat hemma i magsjuka sen i måndags. Tog inte många minuter innan de börja vända sig i magen på mig. Och nu sitter jag här, klunkar vatten i mängder och mår illa. Får allt hoppas de är inbillningssjukan, för jag har varken tid eller lust att bli sjuk. Nån som har ett par vitpepparkorn att komma förbi med?

Peppar, peppar ta i trä. Ingen magsjuka här inte tack!

Hoppas det är Bra med er allesammans..

På återskrivande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback