Som måndag fast torsdag

2013-05-02 / 07:02:19

God morgon på er!

Hoppas ni alla haft en bra Valborg för det har jag. Vart en supermysig kväll med Emilinda och Daniel i Marieby. Grillade, pratade strunt och spelade spel. Timmarna bara flög förbi och vi kom hem närmare två tiden. Vilket i sin tur ledde till att vi tog en rejäl sovmorgon igår. Sedan blev de en otroligt lugn och skön dag med promenad och mys.

Idag har vi torsdag och snart är det helg igen. Helt galet!
Även om det inte är särskilt fint väder idag så känner jag mig jäkla taggad för denna dagen. Fråga mig inte varför, men tror de kommer bli en bra dag.
Hoppas ni får en bra dag med allihop.

Gud vilket roligt inlägg detta blev. Haha!

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback