Vilken lördag alltså

2013-05-05 / 11:18:45

God förmiddag!

Ligger för tillfället och drar oss lite i sängen, blev en ordentlig sovmorgon idag. Men de får man när det är söndag.
Gårdagen var lika trevlig som jag hade hoppats på, om inte trevligare faktiskt. Efter utsökt middag på Brunkullan blev de efterrätt och HockeyVM hemma på Alpvägen. Vi prata, umgicks och hade allmänt trevligt och vips så var klockan 01.00. Ja tiden går fort man har roligt som man brukar säga..

Något annat roligt som bestämdes igår också. De ska ni mina kära läsare få veta. Avundsjuka är en av de värsta sjukdomarna sägs de. Och eftersom jag var ruskigt avundsjuk på alla som fick se Bruce igår var vi tvungen att råda bot på de. Sagt och gjort, på fredag åker jag och Victor ner över efter jobbet för att första sova en natt i Tierp. Och sedan på lördagkväll ska vi som ni säkert förstå, se Bruce "den allsmäktige" Springsteen med sådär 55 000 andra. Woho de spritter i kroppen av lycka. Som jag längtar!
Nu går Bruce alla favoriter på spotify om och om igen.. Puss på de!

Ja jag ville väl mest bara skriva de och göra alla mina readers lite avundsjuk. Lyckades jag?

Nä men ha en bra söndag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback