Happy me

2013-11-11 / 12:38:34
Tänka sig vad en tripp till fina Göteborg kan göra. Från att vara ett vandrande illamående nervvrak till att känna mig riktigt lycklig. Så otroligt skönt!
Om man kan älska en stad så tror jag att jag gör de. Göteborg är en helt underbar stad och någon gång i mitt liv ska jag minsann bo där. Så de så.

Ja var väl ungefär de jag ville meddela er. Att mitt bittra inlägg i morse nu är som bortblåst. Glada, lyckliga och icke illamående Sandra är nu tillbaka. Nu längtar jag bara tills min prins kommer hem så jag får pussa han till tusen tusen  och tacka för att han står ut med mig. Han är min trygga punkt, han är den som gör mig så löjligt lycklig och den jag vill leva resten av mitt liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback