Min fredag

2013-11-08 / 19:40:38
Min fredag har jag till största del spenderat hemma själv i lägenheten med min nya vän, symaskinen. Den är rosa, fin och jag älskar den.
Mer än de så har jag fixat lite julklappar och slagit in några stycken. Om det är något jag gillar med hösten/vintern så är det att julen närmar sig. Att man får köpa och pynta tills jul. Och att man får köpa fina inslagspapper att slå in klapparna med. Jag är en riktig "sucker" för fina inslagspapper. Kan inte köpa för många och det finns alltid så många fina..
Haha Gud så intressant inlägg!

Resten av kvällen spenderar jag i soffan framför idol uppdukat med massa gott. De får man på fredagar när man är själv, så de så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback