3 oktober

2013-10-03 / 10:54:45
Torsdag den 3 oktober och idag har vi bott i Borås i nio veckor. Tiden har bara flugit iväg. Tycker dock det känns som vi bott här betydligt längre än två månader. Men det första vi fick höra om stan var att det konstant regnade här. Verkligen alla sa de, men det vill jag inte påstå. Det har varit oförskämt bra väder här sen vi flyttade hit. Om vädret fortsätter på detta viset så kommer det bli en alldeles underbar höst..

Idag bjuder Borås på sol och knallblå himmel. Vindstilla och en perfekt höstdag med andra ord. Tänkte ta mig ut på en lång långpromenad om en stund. Bara njuta av att vara "ledig" och av det fina vädret.





Resten av dagen lär jag fortsätta måla tavlan jag påbörjat. När jag väl sätter mig med de så rusar tiden bara iväg. Så jag får se till att ha gjort de jag ska idag innan jag sätter mig med tavlan.

Haha, ett sånt där superroligt inlägg igen? Jaja, så blir de ibland..

Ha en bra allesammans 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback