Sånt där roligt inlägg?

2013-10-01 / 18:24:36
Dagen började med goda nyheter. Så nu kan jag andas ut för allt som har med skolarbete att göra är nu över. Puh!
Sedan har jag grejat lite här hemma, tagit lång och skönt powerwalk i det underbara höstvädret som Borås bjuder på. Sedan när jag kom hem tänkte jag göra egen kycklingfärs till våra kycklingburgare vi ska äta till middag. Men av någon anledning fanns det ingen köttkvarn till min köksassistent, fast vi betalat för de? Bra va!
Fick ta matberedaren istället, blev dock inte superbra. Men återstår att se hur det smakar.
Mer än de så har jag kollat runt och sökt några jobb också. Dock inte så enkelt, men jag får hoppas det löser sig snart.

Ja de var väl dagens uppdatering. Sådär jätteroligt inlägg. Men men, ni vet ju vad jag fördrivit tiden med iaf.

Ha en bra kväll allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback