God natt på er

2013-09-11 / 23:44:54

Klockan slår snart över till torsdag och jag ligger ensam i sängen och försöker sova..
Grabbarnas match gick sådär, blev tyvärr förlust med 1-0. Men mot ett topptippat lag i div 1 F så tycker jag dom ska vara nöjda med resultatet. Alltid tråkigt med förlust såklart, men nu har dom visat att man inte ska räkna bort BHC denna vintern.

Kvällen har jag spenderat i soffan mesta dels. Även börjat tjuvträna lite här hemma. För mig gäller allt eller inget. Så från att inte träna alls tills att köra alldeles för mycket resulterar i ett ömt knä. Men det är ingen farlig smärta så jag ser det som positivt.

Nu tänkte jag försöka sova så tiden går snabbt och prinsen min kommer hem någon gång. Imorgon väntar myssovis och sedan lite nervösa saker. Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback