Min stora kärlek

2013-09-23 / 15:34:50

Är sådär löjligt lycklig idag. Ler för mig själv när jag ser på min prins som ligger och tar en powernap i soffan. Kan inte förstå att just jag fick världens bästa kille. Underbara älskade fina du, som jag älskar dig. Jag älskar allt du gör för mig och jag älskar den jag är när jag är med dig. Att vi tog vårt pick och pack och flyttade trodde jag skulle bli enormt jobbigt. Men med dig vid min sida känns det enbart roligt. Jag ser det som ett äventyr, ett äventyr jag får upptäcka tillsammans med dig. Efter tre år tillsammans blir jag fortfarande mer kär i dig för varje dag. Jag ser fram emot alla dagar, månader och år vi har tillsammans framför oss. Alla äventyr, resor och roliga saker vi kommer uppleva tillsammans. Jag vill bli gammal med dig. Vid din sida för alltid, du är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback