Idag fyller Hon år

2014-12-03 / 11:19:06
Idag fyller hon år, min brunetta halva som jag aldrig skulle klara mig utan. Jag är så glad att vi träffades när vi båda var luciakandidater i Strömsund. Enda sen dess har jag vetat att du alltid kommer vara en stor del av mitt liv. Att vi i framtiden ska skaffa barn samtidigt, gå på varandras bröllop och massa andra stora saker som bästa vänner ska göra tillsammans. Jag kommer finnas där för dig i ur och skur, även om det inte är fysisk närvaro alltid så finns jag alltid bara ett telefonsamtal bort. 
Stort grattis på födelsedagen min sköna böna, jag saknar dig ofantligt mycket och längtar verkligen tills vi ses i jul!❤️




Kommentarer
Postat av: Amanda

Love you!

2014-12-03 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback