Julstämning

2014-12-08 / 12:13:02
Måndag igen?!?
Känns som jag inte skriver annat än att det äntligen är helg och att det är måndag igen. Men tiden går ju så snabbt att man knappt hinner tänka..

Just nu sitter jag och äter frukost och kollar julkalendern. Mysigt!
Vi har -4 ute idag och snön ligger kvar. Även fast vi inte har en enda liten pinal som påminner om julen i vår lägenhet så börjar jag få lite julkänslor. Dom har pimpat allt som går att pimpa här. Vilket är tur för oss så vi också kan få lite julkänslor. Jag älskar ju julen och allt som hör de till!

På jobbet har vi hemliga jultomten den här veckan. Vi har dragit ett namn var på de anställda och ska köpa nå små julklappar och lyckas ge dom när ingen annan ser. Sen när veckan är slut ska man avslöja vem som har köpt till vem. Jag antar de göra på fredagkväll när vi har julbord med alla andra personal på våran skolan och de andra skolorna i samma område av stan.

Här är mina två paket som jag ska ge till Rósa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback