Gör nytta fast jag slöar

2014-07-08 / 12:22:51
Min andra dag på semestern, 26 grader ute, lite lätt molnigt men otroligt skönt. Men jag är inne i lägenheten, tvättar, tränat inne, dammsugar och lagar rostbiff. Har inte de minsta lilla dålig samvete heller, utan tycker bara det är otroligt skönt. Passar på att göra ingenting fast ändå lite nytta då vi åker till Kroatien på torsdag och då lär de hända saker varje dag i två veckor. Och i nästan tre månader nu har vi gjort saker varje helg och jobbat på veckorna. Så jag tar med gott samvete slöardag idag, så de så.
Tänkte försöka ladda in bilderna från helgen också, när vi va i naturbyn. Så minneskorter är tomt nu när vi åker iväg. Har jag fått till några bra bilder kanske de kommer upp någon här.

Nä nu ska jag dammsuga lite sen springa ner i tvättstugan och lägga i en ny maskin.
Ha en bra tisdag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback