Gud ler mot mig

2014-03-05 / 17:30:44
Livet känns rätt bra nu.
Jag har börjat träna och tycker på riktigt att det är skönt att gå dit. Längtar till dom dagarna jag har träningsdag.

Jag har som sagt beställt lite nya kläder vilket är perfekt nu när våren börjat komma. Gröna gräsmattor och plusgrader, är de verkligen början på mars?
Jag och Victor har börjat spåna och kollat på lite spännande resor. Får se vart det bär av på semestern. Men nånstans blir de!

Sen ska jag och mina fina flickor på jobbet på en dagstur till Ullared den 16 mars. En riktig tjejdag med shopping och tjejsnack. Kan aldrig bli fel!

Och som om inte de vore nog kommer min fina underbara kusin hit den 21 mars. Som jag längtar!!

Helgen efter de vaknas födelsedag och till sista april kommer mamma och pappa ner hit i fem dagar.
Vilka underbara veckor som väntar framöver!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback