Underbart

2014-05-19 / 07:10:00
God morgon!

Japp de va bra länge sen ni hörde från mig här nu. Tänker nog inte bli långvarig denna gången heller, tänkte bara berätta att livet leker just nu.
Kom nyss på mig själv dansande framför spegeln en måndags morgon kl 7. Hur ofta händer de?
Hur underbart som helst i alla fall!

Igårkväll bokade vi resa till Kroatien. Så den 10 juli flyger vi dit och ska bila längs kusten. Kan vara en bidragen orsak till att allt känns lite extra lätt idag. Att de är lite gråmulet ute idag gör mig inte så mycket just nu faktiskt.
Att jag fått spenderat hela denna helgen med min underbara man i superfint väder är nog också en Stor bidragande orsak till mitt fina måndagshumör.
Ja som ni förstår känns livet lite extra underbart just nu.
Och om bara några veckor får vi finbesök av favvisar. Ska bli så kul att dom kommer hit, som jag längtar!

Underbara vår och sommar vad gör ni med mig? Vad det än är, fortsätt med de, för jag älskar livet!
Har fått motivation till att träna, dansar, sjunger och ler oftare än någonsin. Helgerna är fullsmockade med roliga saker framöver och allt känns helt enkelt bara för bra..

Hoppas ni får en Bra måndag kära vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback