Hängselbyxor dagen till ära

2014-11-03 / 13:13:38
Blev en sovmorgon till halv tio med Victor i morse, dom började lite senare. Lyxigt!
Sedan har jag gjort i ordning pajdeg för dagens middag, kollat ett program av nya favoritserien 90210 och nu ska jag gå förbi ett Hostel här bredvid och kolla vad det kostar för familjen att bo där när dom kommer hit.
Sedan bär det av mot skolan för jobb i några timmar. Och ikväll är det hockeyträning igen. Tycker redan synd om mina stackars fötter. Men det kan ju inte bli bättre om jag inte vänjer dom så bara att gnugga på antar jag..


Dagen till ära kör jag på hängselbyxor, så jäkla skönt! Sen att jag ser ut att vara ett av barnen som går på fritids är en annan femma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback