Ni är bäst

2014-11-26 / 16:40:03

Dessa godingar designade jag och beställde igår. Förhoppningsvis väntar dom på mig hemma i Sverige när jag kommer hem vid jul. 
Har allt världens bästa föräldrar som skämmer bort mig alldeles för mycket! Inte bara för att dom ger mig snygga skor och Victor och mig middag på lyxrestaurang. Utan för att dom alltid finns där och bryr sig mer än man någonsin kan begära. Dom stöttar och peppar mig i alla mina beslut i livet. Jag har dom att tacka för den jag är idag. Den självständiga, självsäkra och starka människa jag är idag är mycket tack vare dom. Tack vare alla fina och stärkande ord jag fått höra genom hela min uppväxt. Att få höra från sina föräldrar att dom är stolt över en, finns inte mycket som slår de. Då känns de som man gjort något rätt i livet i alla fall. Jag är så glad att jag har er och för att ni älskar och stöttar mig oavsett vad. Ni är bäst och jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Tack så mycket Sandra . Nu kom det en stor tår på min kind efter alla vackra ord du ger oss. Du ska veta hur stolta föräldrar vi är och hur mycket vi älskar dig.Snart är det jul då ska vi ha det bra tillsammans. Kram Kram.

2014-11-28 @ 09:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback