Nu är det helg

2014-11-07 / 18:39:46
Var en lugn och skön jobbdag idag. Eftersom det var första fredagen i månaden var det filmvisning i gymnastiksalen. Så där har jag suttit och kollat på Wall-e med kidsen, så mysigt!

Nu är jag hemma, har världens bästa kille som lagat middag tills jag kom hem. Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara man?
Ikväll blir det lagfest trots allt, kände att det kan vara kul när man blev bjuden.
Sedan imorgon väntar utflykt med Victors chef med fru. Vi ska tydligen åka till nån grotta och nå varmkällor o sånt. Ska bli roligt att få se, kameran får allt följa med så kanske jag kan få några fina bilder att visa er.

Ha en bra fredagskväll och helg!


På vägen hem från jobbet svischade det förbi ett stort charterplan över huvudet på mig. Trodde inte dom fick ligga så lågt, så nära en stad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback