Gräsänka

2014-10-18 / 16:12:53
Det är lördag kära vänner. Victor och laget har åkt upp till norr för match. Åkte tidigt i morse och kommer hem tidigt imorgonbitti. Så jag är gräsänka idag..
Började dagen med en lååååång sovmorgon till halv tolv. Sedan en mysig frukost framför 90210, som jag blivit besatt av. Och strax bär det av till gymmet. Tänkte unna mig ett långt pass, kanske några längder i simbassängen och sen bada en stund i dom varma bubbelpoolerna. Dock inte lika mysigt när man är själv, men försöker göra det bästa av dagen.
Sedan tänkte jag gå förbi Fresco på vägen hem och köpa en god oriental sallad. Mums så smarriga!
Och resten av kvällen lär jag spendera i soffan med paddan och 90210. Lär dock få slita om jag ska orka hålla mig vaken tills Victor kommer hem vid 5 imorgon bitti. För mörkrädd som jag är vågar jag inte gå och lägga mig innan han är hemma..

Ha en bra lördag allesammans!


Försöker lära mig att spänna biceps, går sådär. Får väl skylla mig själv som endast fokuserat på ben, rumpa och mage varje gång jag besökt gymmet. Från och med nu ska jag banne mig träna hela kroppen, inklusive armar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback