Helkväll med hjärtat

2014-10-24 / 00:00:08
Fick som jag ville idag. Alltså Victor för mig själv hela kvällen. Mysigt!
Vi började med att åka på Ikea för att reklamera ramen som sprack. Hur de gick tänker jag inte skriva mer om för då kommer de bli ett långt argt inlägg här. Men vi har i alla fall en ny ram nu så det är huvudsaken.
Sen tog vi en sväng på gymmet och efter de unnade vi oss Frescosallad till middag, mums!
Och nu sitter vi i soffan och degar. Jag börja få lite ont i magen av nervositet inför första arbetsdagen imorgon. Håll tummar och tår att det kommer gå bra.

Detta var exakt vad jag behövde denna torsdagskväll, kvalitetstid med min älskling! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback