Kaos

2014-10-23 / 13:12:08
Filmen igår var bra, helt klart sevärd.
Den var tre timmar lång men tiden gick fort för filmen var så oförutsägbar. Man trodde man förstod vad som hände och vad som skulle hända härnäst. Men icke, de kom alltid en tvist. Den får 4 av 5. Mest för att det här egentligen inte är såna filmer jag brukar kolla på, så förstår inte riktigt tjusningen med halvläskiga filmer. Men med tanke på att det var en sån film så var den bra!

Idag tog jag sovmorgon till tio, vaknade igen med öm hals men det känns redan bättre. Hoppas det håller i sig så jag kan ta mig till gymmet senare idag. Resten av dagen har jag inte mycket mer planer än gymmet och att gå på affären. Håller även tummarna att Victor är träningsledig ikväll, skulle va mysigt!



Ser ut som kaos i vår lägenhet för tillfället. Vi har varit tvungen att hänga tvätten lite överallt för det var fullt i tvättstugan. Minst sagt KAOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback