Måndag igen

2014-10-13 / 13:11:49
Måndag och ny vecka. Hoppas ni har en hel massa kul inplanerat och att ni får en bra vecka..
Jag börjar min vecka med att tvätta. Så just nu fördriver jag tiden med några program 90210 medans tvättmaskinen ska bli klar.

Sen medans nästa maskin är igång tänkte jag ta en sväng förbi Kringlan, ett köpcenter, och efter de gymmet. 
Var tänkt att kunna ta några foton på lägenheten som börjar bli klar. Men den stora tavlan vi hade gjort i ordning för att sätta upp på väggen exploderade igår. Japp, glasbitar över hela lägenheten och vi har inget att ha på väggen. Så har skickat ett mejl till Ikea att jag vill reklamera den får vi se vad dom svarar. 
När vi fixat en ny ram och den är uppe får ni bilder på lägenheten. Vår lilla mysiga lägenhet.

Ha en bra dag allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback