Mörkrädd är bara förnamnet

2014-10-19 / 05:15:37
Klockan är 03.10 i skrivandets stund, jag sitter i soffan och kollar på åttonde programmet i rad av 90210. Har hunnit ätit en hel massa ägg, smoothies och skorpor. Jag gör allt i min makt för att hålla mig vaken tills mannen i mitt liv kommer hem. Är alldeles för mörkrädd för att lägga mig själv även fast jag vet att tiden går fortare om man sover. Eller åtminstone känns det så. Men förhoppningsvis är det bara 2-2 1/2 timme kvar tills han är hemma. Som jag längtar!

Apropå mörkrädd så hör jag ljud hela tiden. Vår lägenhet är en etta på 37 kvm. Vilket gör att jag kan se ungefär varenda liten kvadratmeter vart jag än är i lägenheten. Men ändå är jag rädd att någon är här inne när jag ska gå till köket eller på toan. Och köket är ungefär såhär långt ifrån mig;


Jag vet jag är fjantig. Men den dagen ni är lika mörkrädd som mig, då kan ni komma och säga något..

Hoppas ni sover gott allesammans. För det tänker jag göra om några timmar när jag har min käraste att krypa ner bredvid❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback