När solen skiner är alla ställen vackra

2014-10-09 / 19:14:35
Som ni förstått har vi fått en egen lägenhet nu, en liten en som vi gillar jättemycket. Det enda negativa med den, är att det är 25-30 min promenad till ishallen och gymmet..
Dagar som idag när vädret är helt underbart och man kan gå hur långt som helst utan bekymmer, så är 25 min till gymmet ingen fara. Men tänk de dagar som de regnar, blåser eller snöar? Burrrrr..

Men hur som så tog jag två promenader idag. En runt inne på stan, förbi affären och en till gymmet. Så jädra skönt att gå när det är sånt här väder.
Tog lite bilder längs vägen.



Tycker naturen här är så jäkla häftig. Höghus och i bakgrunden berg med snö? 


Streetart..


Tycker detta huset är lika gulligt varje gång jag går förbi de. Så bar tvungen att ta ett kort och dela med mig till er. Känns lite som en alpstuga fast i lägenhetshusformat (är de ens ett ord?).


"Våran gata i stan" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback