Så snyggt

2014-10-09 / 15:46:57
Det är helt underbart väder idag igen. Vill bara vara ute hela tiden men vet inte vad jag ska sysselsätta mig med?
Har i alla fall varit på en promenad nyss och funderar på att ta en till om en stund. Bara för att få vara ute liksom.
Eftersom vi bor precis bredvid kyrkan är det typ omöjligt att inte gå förbi den.


Vet att jag lagt ut en bild på den här kyrkan förut. Men jag är bara helt förälskad i den. Går inte riktigt att få på bild men den är så jäkla mäktig.
Ska försöka ta några bra bilder ikväll med kameran så ska ni få se på något fint. Den är upplyst med massa lampor och är bara så jäkla häftig.

Men ser ni något annat snyggt på den här bilden? 
Ja precis, rosa gatlampor. Hur snyggt som helst ju. Tror den här staden är gjord för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback